Reklamace a vrácení zboží
Postup při vrácení zboží:
- Zboží důkladně zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození
- Přiložte ke zboží formulář pro odstoupení od smlouvy
- Zboží zašlete na adresu:
FROGMAN s.r.o.
ID: 26754C
Rybníky IV 738
760 01 Zlín
Česká republika
+421948856685
info@mespi.cz - Po obdržení zboží Vám přijde automaticky mail o vrácení zboží
- Na základě posouzení stavu produktu Vám přijde vyjádření k odstoupení od smlouvy a případně vrácení finančních prostředků
Postup při reklamaci:
- Zboží důkladně zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození
- Stručně popište popis problému, pro který chcete zboží reklamovat
- Zboží zašlete na adresu:
FROGMAN s.r.o.
ID: 26754C
Rybníky IV 738
760 01 Zlín
Česká republika
+421948856685
info@mespi.cz - Po obdržení zboží Vám přijde automaticky mail o zahájení reklamačního řízení
- Na základě posouzení stavu produktu a oprávnění reklamace, Vám přijde rozhodnutí o ukončení reklamačního řízení, is vyjádřením a následným řešením situace
Tyto postupy jsou pouze informační povahy. Nadřazeny jsou jim Obchodní podmínky a Reklamační podmínky.