Produkty v košíku

Reklamace a vrácení zboží

 

Postup při vrácení zboží:

  • Zboží důkladně zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození
  • Přiložte ke zboží formulář pro odstoupení od smlouvy
  • Zboží zašlete na adresu:

    FROGMAN s.r.o.
    ID: 26754C
    Rybníky IV 738
    760 01 Zlín
    Česká republika

    +421948856685
    info@mespi.cz

  • Po obdržení zboží Vám přijde automaticky mail o vrácení zboží
  • Na základě posouzení stavu produktu Vám přijde vyjádření k odstoupení od smlouvy a případně vrácení finančních prostředků

 

Postup při reklamaci:

  • Zboží důkladně zabalte, aby při přepravě nedošlo k poškození
  • Stručně popište popis problému, pro který chcete zboží reklamovat
  • Zboží zašlete na adresu:

    FROGMAN s.r.o.
    ID: 26754C
    Rybníky IV 738
    760 01 Zlín
    Česká republika

    +421948856685
    info@mespi.cz

  • Po obdržení zboží Vám přijde automaticky mail o zahájení reklamačního řízení
  • Na základě posouzení stavu produktu a oprávnění reklamace, Vám přijde rozhodnutí o ukončení reklamačního řízení, is vyjádřením a následným řešením situace

 

Tyto postupy jsou pouze informační povahy. Nadřazeny jsou jim Obchodní podmínky a Reklamační podmínky.